Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων του γνωστού οίκου μόδας Moncler

Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε ρόλο μοντέλων του γνωστού οίκου μόδας Moncler -Mια απρόσμενη φωτογράφιση
Δύο θρύλοι του σινεμά αλλά και παλιόφιλοι, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους.
Οι δύο εμβληματικοί ηθοποιοί του κινηματογράφου, που έχουν εμφανιστεί μαζί σε ταινίες όπως «Ο Ιρλανδός» (2019), «Ου φονεύσεις» (2008), «Ένταση» (1995) και «Ο Νονός 3» (1974), συνεργάζονται για την πρώτη κοινή τους καμπάνια του Ιταλικού πολυτελούς fashion brand Moncler.
Η νέα καμπάνια με πρωταγωνιστές τους Αλ Πατσίνο και Ρόμπερτ Ντε Νίρο
Η καμπάνια με τίτλο «Warmer Together» παρουσιάζει τον Πατσίνο και τον Ντε Νίρο να ποζάρουν δίπλα δίπλα, φορώντας τα πιο πρόσφατα χειμερινά κομμάτια του οίκου μόδας, ως «έκφραση φιλίας, σύνδεσης και ανθρώπινης θαλπωρής».
Ο Ντε Νίρο δηλώνει σε ένα από τα βίντεο της καμπάνιας: «Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το εξωτερικό. Πάντα αφορούσε όσα συμβαίνουν μέσα μας»
«Για δεκαετίες, η Moncler έχει συνδεθεί με τον χειμώνα και τα φουσκωτά μπουφάν, αλλά εγώ πάντα ένιωθα ότι η Moncler αντιπροσωπεύει κάτι βαθύτερο: την αγάπη και την αίσθηση της ενότητας», εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ρέμο Ρουφίνι.
«Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει ό,τι κάνουμε εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και κάθε καμπάνια, υπάρχει ένα κοινό νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης.
Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: την στοργή, τη ζεστασιά και την πίστη ότι όλοι είμαστε καλύτεροι και πιο “ζεστοί” όταν είμαστε μαζί».
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον διακεκριμένο φωτογράφο Πλάτον. Ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο παρουσιάζουν την ιστορία τους μέσα από ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά μικρών ταινιών που εστιάζουν σε πέντε θεματικές: φιλία, σεβασμός, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά.
πηγή:iefimerida.gr