Πώς ο Κώστας Χατζηχρήστος έχασε όλα του τα λεφτά
Η αυτοκαταστροφική πορεία ενός μεγάλου ταλέντου
Ο Κώστας Χατζηχρήστος κατάφερε να μεσουρανήσει στον κόσμο του θεάματος στη χρυσή εποχή του κινηματογράφου. Ο δημοφιλής κωμικός, απαντώντας στο αίτημα των καιρών, λανσάρισε το πρότυπο του εσωτερικού μετανάστη εκτοπίζοντας το αστικό προφίλ που επί χρόνια προέβαλλε στη μεγάλη οθόνη ο Βασίλης Λογοθετίδης. Ποιος έκοψε τον Λογοθετίδη από τον «Ηλία του 16ου» Οικοδόμησε μέσα σε λίγα χρόνια ένα άνευ προηγουμένου μύθο με κωμωδίες που άφησαν εποχή όπως ο «Ηλίας του 16ου», «Λαός και Κολωνάκι», «Ο σκληρός άντρας» και «Ο Μπακαλόγατος».
Το 1961 ο Χατζηχρήστος βρίσκεται ήδη στο ζενίθ της δόξας του. Είναι η στιγμή που ανακαλύπτει μία αποθήκη ιδιοκτησίας του Πανάγιου Τάφου, τη νοικιάζει και τη μετατρέπει σε θέατρο («Θέατρο Χατζηχρήστου»). Το μέλλον προδιαγράφεται κάτι περισσότερο από ρόδινο. Όμως ο χαρισματικός κωμικός αποδεικνύεται μια αυτοκαταστροφική ύπαρξη Ηθοποιός που αντέγραψε τον Χατζηχρήστο και έγινε ο πρώτος κωμικός στα τέλη του ’60 που παλινωδεί ανάμεσα στο πάθος τους για τις γυναίκες, το αλκοόλ, και το συνεχές κυνήγι της δόξας. Ποιο ήταν το πραγματικό επάγγελμα του Κώστα Χατζηχρήστου
Το 1963 ο Χατζηχρήστος ανεβάζει μία από τις παραγωγές του, που θα άφηναν εποχή. Ήταν όμως ένα εγχείρημα παράλογο που έμελλε να τον καταστρέψει οικονομικά. Το «Καζινό Ντε Παρί» σχεδιάστηκε ως ένα χολιγουντιανό κυριολεκτικά υπερθέαμα, με αυτοκίνητα πάνω στη σκηνή, αεροπλάνα, μπαλέτο Η ταινία που τέλειωσε τον Λογοθετίδη και άρχισε τον Χατζηχρήστο … «Εκατόν δεκαοχτώ άτομα κάθε βράδυ να πληρώνονται. Τα ’χε βάλει η Ντιριντάουα κάτω με μολύβι και χαρτί και μου λέει: Κάθε βράδυ φουλ να είσαι, θα χάνεις και τριάντα οχτώ χιλιάρικα», έλεγε αργότερα ο Κώστας Χατζηχρήστος. Η αρχή του τέλους είχε σημάνει για τον ίδιο και για το μέλλον του στο κόσμο του σινεμά.
πηγή: www.fosonline.gr